Friday 29 August 2008

Suvised 6ied

4 comments:

Köögikata said...

Nii palju ilusaid lilli, et võtab kohe silme eest kirjuks. :o)

MUHEDIK said...

Kohe hea tunne hakkas, enamus püsikuid (väikeste eranditega) ka meie aias kasvamas. Ka need eksootilised sibulad kasvavad Eestis hästi, kui nad talveks üles võtta.
Ole hea, palun, kontrolli nime Hanemone, peaks vist olema Anemone, või on tegu mulle väga tundmatu taimeperekonnaga

koduperenaine said...

Ole hea, palun, kontrolli nime Hanemone, peaks vist olema Anemone, või on tegu mulle väga tundmatu taimeperekonnaga
T2nan!Sul on t2itsa 6igus,peab olema jah Anemone.Enamus nimesi olen kontrollinud googlist kuna neil Wisleys esineb ka et nimesildid segamini.Kuid just nende lillede nimesid ma ei kontrollinud ning see minu enda kirjaviga.

MUHEDIK said...

Pole hullu, ikka juhtub.