Sunday 10 August 2008

KATSETUSED

Natukene minu katsetustest. Mul endal kahjuks aeda ei ole,kuid vajadus on nii suur teha midagi . Nii ma yritangi katsetada. Suured t2nud Muhedikule kes natuke 6petas mind.

T2na juttu kolmest vahtrast mis kasvamas mul r6dul. Nimesi ma kahjuks ei tea ,kuna v2iksed oksakesed on v6etud s6idutee 22rest. Panin neile numbrid

Oksakesed v6tsin 3 juulil ning pistsin vette kuna polnud aega pista neid mulda. 10juulil pistsin nad siis mulda. Number 3 vaher j2i aga kauemaks vette kuna polnud potti. Panin nad potiga kilekoti sisse ning r6dule. Kui 6ues oli pilves ja vihmane avasin kotid ning lasin vihmavett ka neile.
VAHER 1




T2na 10 august(yks kuu hiljem) ning tulemus siin. V2rsked pildid just tegin(need oksad mis potikeste sees) VAHER 1 JA VAHER 2
VAHER 2





VAHER 3






Vaher 3 on natuke kidur kuid hing on sees(j2i vist kauaks vette). Sellel puul oli ka mingis haigus kallal,lehed olid v2ikseid t2ppe t2is.
Nyyd kindlasti m6tlete et kui aeda pole mis ma siis nendega teen? Yritan neid emale viia Eestisse. Eks ole n2ha mis sellest asjast saab, sest k6igepealt peavad nad korralikult juurduma ning natuke tugevamaks saama.
Teistest katsetustest m6ni teine kord.






No comments: