Sunday 12 October 2008

KATSETUSED

Juba n2dalakese on olnud meil ilusad ning soojad ilmad. Nii ka t2na. Mitu p2eva tagasi tegin plaani, et l2hen t2na Wisleysse. L6puks ometi 6nnestus ka mees kaasa vedada ,kuid tingimusel et mina pean temaga kaasa minema s6jalennukite muuseumisse. Kuid Wisleys k2imisest blogin homme.
Nyyd siis minu katsetustest. Kaks kuud tagasi blogisin ma oma katsetustes. Suurest t88hullusest olin oma katsealused unustanud. T2na hommikused leiud siis.
Selles potis peaks kasvama hakkama kuuseseemned,yllatuseks avastasin sellise ilusa taimekese Ka selles potis peaks olema mingid okaspuude seemned,kuid hetkel kasvavad seal erinevad samblad
Minu yllatuseks j2llegi hakkab selles potis yks p66sas 6itsema. Seda kyll enam pole vaja kile sisse tagasi panna.Kuid kas ymberistutada on hetkel hea m6te????
Siin kahel vahtral on ka sygis kohale j6udnud
Selle p66saga sama probleem,juurikad juba potist v2ljas. J2llegi kas ymberistutamine on hea m6te????

2 comments:

MUHEDIK said...

Ära vast vastu talve neid enam puutu. Puudel on alanud sügavpuhkus ja enam nad juuri suuremaks ei kasvata. Teil tuleb kevad varem, ma arvan, et katsu nad nüüd kuidagi ületalve elus hoida ja istuta vast kuskil märtsi viimasel dekaadil.
Aga esimeses potis peaks olema Sul üks maksasamblikest. Kui seal nüüd midagi tahtiski idaneda, siis see samblik lihtsalt ei lase seda teha.

isehakanud lillekasvataja said...

Kas Sa neid mitte üle ei kasta?
Minu meelest, kas see esimene mitte vetikas ole? Mitte merevetikas vaid need metsa vetikad, samblike sugulane